• pomysł

    przy Waszym trybie życia TV w salonie się nie sprawdza, u innych odwrotnie, i już. Jak zostało wyżej powiedziane - zależy kto, jak długo oraz jak głośno ogląda. Zgodnie z tytułem wątku dzielimy się tu własnymi opiniami i doświadczeniami, moje jest takie, ze nie oddzieliłabym ponownie pokoju na media od salonu, i piszę to na podstawie 2letniego stażu z wydzielonym TV w obecnym lokum.w gronie moich znajomych jest dyskusja na temat obecności telewizora w sypialni bo dla jednych to wygoda i przyjemność oglądania filmów przed snem a według innych to niszczy życie intymne. Ma ktoś tv w sypialni?Dyskutujecie o oddzielnym pokoju na TV. A ja mam tzw. bawialnię. Mam malutkie dzieci, które swoje pokoje maja na piętrze, jednak nie lubią spędzać tam czasu. Wolą z rodzicami na dole. Znoszą więc co chwile jakieś graty na dół. Miałam już dość potykania się o ich zabawki w salonie więc z jednego nieużywanego na razie pokoju na dole zrobiłam właśnie bawialnię. Jest tam regał na zabawki, miejsce do siedzenia, stolik, biurko i mały telewizor. Rozwalone po podłodze zabawki absolutnie mi tam nie przeszkadzają, nieraz po kilka dni na podłodze się walają. Czasem siedząc tam z dzieciakami włączę tv, albo zanoszę laptopa i robię swoje a dzieciaki się bawią. Jak odwiedza mnie jakaś inna mama ze swoimi pociechami to też ją tam zapraszam. Wywalam zabawki na środek pokoju i mamy piją spokojnie kawę a dzieciaki buszują. Będę miała taki betonowy taras który najprawdopodobniej i tak będzie "w drewnie" ale do tego długa droga. Jest około 70cm powyżej gruntu (wierzch) i nie wyobrażam sobie robienia lekkiego tarasu a już w zupełności nie takiego na gruncie. Może jeżeli ktoś ma nisko osadzony dom to tak. Ale mój nie był budowany od zera i akurat jest dość wysoko osadzony i tego już nie dało się zmienić. 

     

    Jakie są wady posiadania takiego betonowego tarasu? Bo tak jak się zastanowić to żadne nie przychodzą mi na myśl a bardzo chętnie bym je poznała.

    Co do jasnych fug. Jak ktoś już je ma to trudno zmienić na inne. Trzeba je więc pucować. Ja osobiście polecam środek z Biedronki o nazwie FIST za kilka złotych. Moja mama i bratowa przetestowały, ja sama używam do czyszczenia łazienki. Czasem najprostsze, najtańsze i niereklamowane rozwiązania są najlepsze.

    Dla mnie salon to miejsce wypoczynku, oglądanie telewizora tej czynności nie sprzyja. Zawsze kiedy TV znajduje się w takim najczęściej użytkowanym pomieszczeniu staje się nieodzownym elementem życia, często włączanym kiedy pojawi się pierwszy domownik a wyłączanym z ostatnim i grającym cały boży dzień. Oczywiście czyszczenie kanalizacji  rozumiem osoby, które z racji metrażu muszą integrować funkcję salonu i pokoju TV jednak ile osób robi to mając do dyspozycji przestrzeń na ich rozdzielenie? Tyle ode mnie w temacie salonu i TV. Nie wiem jak głośno musi lecieć ta bajka oglądana przez malucha, zeby nie można było porozmawiać siedząc w tym samym pomieszczeniu (zresztą największym w domu, skoro to salon).


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :