• kobieta

    akiej głupoty dawno nie czytałam. Kto to wymysla, ile jest ludzi na świecie kazdy ma inne ciało i potrzeby. Nie mozna tego wszystkiego wrzucic do jednego garnka i napisać takiej głupoty i wmówić ludziom , że sex jest im do zycia tak potrzebny jak np. powietrze i jak nie będziesz go uprawiać to bedziesz kobieto chora, a ty facecie sfiksujesz. Od wielu lat tego nie robię i dobrze mi z tym. Nie choruję i nie mam problemu z utrzymaniem moczu. Moja psychika tez jest w porządku . Za to mam inne pasje życiowe. Takie głupoty pisza chyba faceci żeby wmówić babkom, ze bez tego co i owszem sfiksują do reszty i ten fix padnie im na zdrowie, a co gorsze na umysł. Takie teksty to jest takie działanie podprogowe , żeby kobiety były łatwiejsze i miały ciagle ochotę na sex, co jest oczywiście w interesie facetów. Potem przecietny facet twierdzi, ze kazda baba chce seksu. Trudno sie nie usmiac z takich filozoficznych stwierdzeń. Poza tym fiksują głównie te , które sie od seksu uzależniają i wpadają juz prawie w nimfomanię. Jak sobie nie dogodzą z byle kim to dopiero fiksują, zgodnie z tym co kiedyś powiedziano w filmie "Seksmisja" - " Żeście sfiksowały boście dawno chłopa nie miały". No niestety , jak wynika z poniższych wypowiedzi tak myślą tylko nimfomanki i sfrustrowani faceci szukających łatwych celów. Potwierdzają to portale randkowe. I odczepcie sie od tych, których takie coś nie rajcuje a wręcz obrzydza. Każdy sadzi jak widać według siebie. Poza tym po to wszyscy mamy rozum, żeby nie zachowywać sie jak zwierzeta w seksualnym amoku, tylko jak istoty myślące, które mają kontrolę nad swoim ciałem. A, ze są panie, które mają notoryczną ruję, a panowie to wyczywają i tez im się mocno chce, no cóż, należy im wybaczyć to, że wtedy im się wyłącza rozum Chyba jakis niewyżyty facet,który by chciał kopulować kilka razy dziennie i próbuje wciskać kit kobietom swoimi wywodami. Ja owdowiałam w wieku 30-stu lat. Po urodzeniu dziecka kobiety stają się inne do seksu.Tracą ochotę.Czasami zszycie krocza po porodzie jest wykonane niepporawnie.Jest wielu męszczyzn co nie chcą by ich kobieta nie rodziła dzieci.Bo ją rozkalibrują w kroku.Trochę jest to prawda.Bo jak kobieta idzie do ginekologa to pyta ile rodziła dzieci.To wtedy bierze odpowiedni wziernik.Bo po każdym urodzeniu piczka się rozciąga i nie kurczy tak jak było poprzednio.To najlepiej załatwić cesarkę.Bo wtedy ma zawsze tak jak było i ciaśniej.To było co do ciała.A co do duszy to wychodzi to różnie.Ale jak kobieta załatwiona często i męszczyzna załatwiony często to jest mniejsza możliwość boków.Bo potrzeba czyli i naciska na okazję.Mniejsze chęci do seksu mają kobiety.Czekają i chcą by to facet za nie zrobił wszystko.A one jeszcze wymyślają i utrudniają całą akcję.Jak kobieta jest chętna to facetowi wszystko idzie dobrze i szybko.Ciąża to nie choroba zobacz film poród doświadczenie orgazmu! Naturalnie=bez bólu=w kucki kobiety rodziły kilkanaścioro zdrowych dzieci! Rosjanka Fiodorowa Wasilijewa (1707-1782) to rekordzistka porodów doczekała się 69 dzieci, w ciąży była 27 razy, czyli przez około 20 lat a tylko dwójka nie wyszła z okresu niemowlęctwa. Pochodząca ze wsi Szui kobieta ani razu nie urodziła jednego dziecka. 16 razy miała bliźniaki, 7 razy trojaczki i aż 4 razy czworaczki. Rosjanka dożyła 75 lat. Ponoć po jej śmierci Fiodor szybko znalazł nową żonę. Nie ma jednak danych, czy urodziła mu kolejne. Naturalnie=bez bólu=w kucki kobiety rodziły kilkanaścioro dzieci! same bez operacji w szpitalu nie na leżąco= wykorzystując grawitację parcie układu mięśni, od kiedy zaczęto zmuszać je do rodzenia na leżąco zaczęły się problemy. Poród jest bolesny trwa dłużej i jest zagrożeniem dla zdrowia i życia matki i dziecka dziś 95% chce lekarza szpitali leków cesarki itp. patologii a np.cesarka to poważna operacja grozi powikłaniami a pobyt w szpitalach w siedlisku chorób bakterii i zarazków zakażeniem. A w szpitalu wszystko jest zrobione tak aby to lekarz miał wygodniej a nie rodząca kobieta to tak jak by robić kupę leżąc i wypiąć tyłek do góry. Przyrost naturalny był dodatni kobiety rodziły i wychowywały po 10 dzieci a dziś:)? Ale także w Polsce coraz więcej kobiet znowu rodzi naturalnie w kucki (już ok. 25%) zamiast np. cesarskiego cięcia

    Teraz dobiegam 60-ki. Na nic nie choruje.Figury może mi pozazdrościć niejedna 20-sto latka.Mam siłę i werwę do pracy nieustannie/wiosną wykopałam fundamenty pod budynek gospodarczy sama/ Moje poczucie własnej wartości jest ogromne,bo uważam,że nie urodził się taki,który by zasłużył na taką kobietę jak ja.Seks  Nie uprawiam,bo mnie po prostu brzydzi,stękający facet,spocony,który robi pompki nade mną i wkłada mi jakieś ohydztwo nie wiadomo gdzie jeszcze to wpychał i ile bakterii i zarazków mi przekaże.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :